duminică, 6 februarie 2011

Salon Auto Bruxelles 2011


Primul eveniment la care am participat de când sunt în Bruxelles a fost Salonul Auto 2011. Mi-am dat seama că un eveniment reușit implică multă imaginație, costuri destul de mari însă rezultatele sunt deosebite: mii de vizitatori și foarte multe mașini vândute.

Pot zice că a fost prima expoziție de mașini care a fost mai mult decât o simplă prezentare a unor vehicule. Ceea ce m-a impresionat a fost faptul că fiecare companie auto și-a prezentat modelele într-o manieră cât mai originală: fie te atrăgeau cu discounturi, fie cu decor original, fie cu fete îmbrăcate în haine de polițist. Trebuie să precizez faptul că FIECARE mașină avea lângă ea un dealer care era dispus să stea și o oră de vorbă cu tine să îți ofere explicații despre modelul expus.

Printul de promovare a fost original, la obiect și atrăgea priviri tocmai datorită simplității sale. După părerea mea, respectă toate regulile conceperii unui print reușit. Conceptul creativ s-a bazat pe construirea unei legături apropiate dintre om și mașină unde și omul și mașina au fost realizate din mai multe mașinuțe care reprezintă expoziția auto.
Vă doresc o seară relaționistă!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu