duminică, 6 februarie 2011

O nouă viață


În sfarșit am reușit să îmi găsesc timp să îmi creez un blog. Mai bine mai târziu decât niciodată, nu? Mi-am dat seama că un relaționist nu poate să nu aibă vizibilitate în spațiul public iar blogul este unul dintre mijloacele care îi oferă posibilitatea de a împărtăși o parte din experiențele sale profesionale și personale. Apetitul pentru blog a apărut în urma concursului Olimpiadele Comunicării, unde împreună cu echipa Popcorn am creat un blog drăguț în care postam experiențele și dificultățile apărute în perioada în care lucram la proiectul ce urma să fie prezentat la București.

Ceea ce m-a determinat și mai mult să îmi creez un blog a fost plecarea mea din România, o țară frumoasă dar care mai are de așteptat până să ajungă la un adevărat nivel european. Voi încerca să scot în evidență diferențele dintre România și Belgia în special la nivelul relațiilor publice și al publicității. Pot afirma de la început că diferențele sunt enorme și că abia acum am reușit să înțeleg adevaratul sens al relațiilor publice. În sfârșit am văzut partea practică și nu doar cea teoretică a acestui domeniu.


3 comentarii:

  1. In primul rand, bine ai venit printre noi si la cat mai multi cititori!

    In al doilea rand, pe oriunde am mers am incercat sa masor gap-ul dintre domeniul de comunicare de aici si cel de afara. Vorba ta: exista discrepante si partea mai putin placuta este ca vremea de joaca a trecut in Romania, iar oamenii de publicitate s-au trezit in plop pentru ca deja nu isi mai permit sa joace alba neagra cu produsele! Piata evolueaza si asta ne linisteste :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te felicit pentru initiativa si asteptam cat mai multe analize prin comparatie, draga Razvane! :)

    RăspundețiȘtergere