sâmbătă, 19 februarie 2011

Aruba - one happy island!


Hey hey hey! În primul rând vreau să îi mulțumesc lui Marius (http://delagavrilcitire.blogspot.com/ ) pentru recomandările făcute în ceea ce privește construirea unui blog: am citit câteva articole de pe blogul lui Nechita Gabriel (mai multe detalii puteți vedea pe http://www.nechitagabriel.ro/) și m-au ajutat să înțeleg mai bine care este rolul bloggingului.. Din păcate (pentru mine, evident :)) ) nu am foarte mult timp să scriu deși mi-ar plăcea să fac asta zilnic pentru că este un bun mijloc de comunicare și de promovare a unor idei sau lucruri noi.

După cum am povestit într-un articol anterior, am fost la acel târg de vacanțe care mi-a plăcut foarte mult. Ceea ce mi-a atras atenția în mod deosebit a fost modul de promovare a insulei Aruba: tutuor celor care doreau le era făcută o poză de către doi profesioniști cu o imagine superbă din Aruba. Ți se dădeau ochelari comici, fel de fel de zorzoane, lucruri care să te distreze. Poza era pusă apoi pe Facebook pentu a putea fi copiată.

Personal, mi se pare mult mai interesantă o asemenea promovare decât una clasică, cea în care primești zeci de broșuri de care nu se știe dacă îți vei mai aminti vreodată. Vouă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu